مشاهير

بعد 5 سنوات من الرفض.. شقيق تامر حسني يدخل عالم الفن من بابه الواسع

كشف النجم المصري، تامر حسني، من خلال صورة نشرها على حسابه الشخصي على موقع أنستغرام، أرفقها بتدوينة مطولة، عن تعاقده لأول مرة مع شقيقه المنتج، حسام حسني، بعد سنوات من رفضه التعاون معه بسبب قلة خبرته.

وكتب تامر حسني في التدوينة: “حسام اخويا الكبير كان نفسه يدخل عالم الإنتاج الفني من 5 سنين، وينتجلي وأنا الحقيقة كنت دايماً برفض وكان بيزعل مني بس كنت دايماً بشرحله إنه لازم يدرس السوق الأول ومايعتمدش عليا ويفهم ويذاكر كثير أوي مش عشان ينتج لا عشان يكون منتج شاطر”.

وأضاف: “أنا في الصورة دي كنت قاعد بمضي عقد أول فيلم من إنتاجه وكان بيقولي طلعت عيني عشان القعدة دي، وأنا كنت بقوله إوعى تزعل مني أنا كنت بعلمك تكون قد المسؤولية لوحدك”.

واختتم حديثه، قائلا:”دلوقتي بأمانة أنت قدها وأنا اللي فخور إنك بتنتجلي، عشان شايفك بجد شخص بقى شاطر جداً ومجتهد وبتفكر صح وشركتك دلوقتي فيها أقوى الأفراد من كل الجوانب وأنا فخور بيهم كلهم فعلاً، ألف مبروك يا حبيبي يا أخويا الكبير ياللي ياما علمتني حاجات جميلة وأنا صغير، النهارده بردهالك من قلبي وبدعيلك ربنا يكرمك ويكرمنا جميعاً ويكرم كل مجتهد وتكمل مشوارك و تنتج ليا و لغيري”.

انضم إلينا واحصل على نشراتنا الإخبارية



زر الذهاب إلى الأعلى